top of page
  • תמונת הסופר/תיפעת צאיג

תשלום מס במדריד- חוק בקהאם וחוק הנוודים הדיגיטלים

עודכן: 4 באוג׳ 2023

משטר המס במדריד, כחלק מספרד, פועל לפי חוקי המס הלאומיים. עם זאת, מדריד הפכה לאטרקטיבית במיוחד עבור אנשים ועסקים מסוימים בשל מדיניות המס שלה. בספרד יש מערכת מס הכנסה פרוגרסיבית, עם שיעורי מס שונים בהתאם לרמות ההכנסה. בנוסף, ישנם ניכויים ונקודות מס שונות העומדות לרשות הנישומים.


חוק בקהאם (Ley Beckham):

חוק בקהאם, המכונה רשמית הצו המלכותי הספרדי, הוא משטר מס שנועד למשוך אנשי מקצוע מיומנים במיוחד, לרבות ספורטאים ובדרנים, לחיות ולעבוד בספרד. החוק קרוי על שם הכדורגלן המפורסם דיוויד בקהאם, שהיה מהראשונים שהשתמשו בהטבת המס, הוא מאפשר לעובדים זרים זכאים להיות מחויבים במס בשיעור קבוע של 24% על הכנסתם ממקור ספרדי לתקופה מקסימלית של שש שנים. משטר מס מיוחד זה מושך במיוחד אנשים בעלי הכנסה גבוהה מכיוון שהוא יכול להציע חיסכון משמעותי במס.


חוק הנוודים הדיגיטלים (Regimen de Impatriados או חוק הנוודים):

חוק הנוודים הדיגיטלים הוכנס כדי למשוך עובדים מרחוק ונוודים דיגיטליים לספרד.

לפי חוק זה, עובדים זרים שיכולים להוכיח שניתן לבצע את עבודתם מרחוק ועבודתם אינה מערבת מעסיק ספרדי יכולים ליהנות משיעור מס מופחת של 24% על הכנסתם ממקור זר לתקופה של עד חמש שנים.

תמריץ מס זה נועד למשוך אנשי מקצוע בעלי משרות עצמאיות ולעודד אותם לבחור בספרד כמקום מגוריהם.


חשוב לציין שחוקי מס ותקנות יכולים להיות מורכבים, והפרטים של מצב המס של כל אדם יכולים להשתנות. לכן, תמיד מומלץ לאנשים השוקלים לעבור למדריד או לנצל את חוקי המס הללו לפנות לייעוץ מקצועי מיועץ מס מוסמך או מומחה משפטי כדי להבטיח התאמה לחוקי המס ולהבין את ההשלכות המלאות של משטרי מס אלו.

389 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


הצטרפו לקהילה שלנו

תודה

bottom of page