top of page
  • תמונת הסופר/תיפעת צאיג

תחבורה ציבורית במדריד

במדריד יש מערכת תחבורה ציבורית יעילה ונרחבת המספקת חלופות שונות לתושבים ולמבקרים לנווט בעיר.


מטרו, רכבת תחתית

המטרו של מדריד היא אחת ממערכות המטרו הגדולות והיעילות באירופה. הוא מורכב מקווים מרובים המכסים את כל העיר ומתחברים למוקדי תחבורה מרכזיים. המטרו פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות, ומספק נסיעה מהירה ונוחה ברחבי מדריד.


Cercanías רכבות נוסעים

ה Cercanías היא רשת הרכבות הפרברית המשרתת את מדריד וסביבותיה. זוהי רשת רכבות המשלימה את רשת המטרו, ומחברת בין שכונות רחוקות יותר ועיירות סמוכות.


אוטובוסים ציבוריים EMT

חברת Empresa Municipal de Transportes (EMT) מפעילה רשת נרחבת של אוטובוסים במדריד. עם מסלולים רבים המכסים כמעט כל פינה בעיר, אוטובוסים הם אפשרות גמישה ובמחיר סביר להתניידות.


רכבת קלה, טרנויה, Tranvía

הרכבת הקלה של מדריד, הידועה גם בשם Tranvía, משרתת אזורים ושכונות ספציפיים בעיר.


BiciMAD שיתוף אופניים

למי שמעדיף תחבורה ידידותית לסביבה, מדריד מציעה את מערכת שיתוף האופניים BiciMAD. ל-BiciMAD יש תחנות אופניים רבות ברחבי העיר, המאפשרות למשתמשים לשכור אופניים לנסיעות קצרות ולהחזיר אותם בכל תחנה.


שירותי מוניות והסעות

מוניות זמינות בכל רחבי מדריד, ושירותי הסעות כמו Uber ו-Cabify פועלים בעיר ומגיעים לאיסוף בטווח זמן של מספר דקות ברוב חלקי העיר.

השכרת רכבים לפי שעה

ניתן להשכיר רכבים לפי שעה בעיקר במרכז העיר. הפיזור של הרכבים לא אידאלי ולפעמים נדרשת הליכה של כ-20 דקות עד נקודת האיסוף. דוגמא לחברה המספקת שירות זה.


Intercambiadores מרכזי תחבורה

מוקדי התחבורה העיקריים של מדריד, הנקראים intercambiadores, מספקים חיבורים חלקים בין דרכי תחבורה שונות. מוקדים אלה מאפשרים העברות קלות בין מטרו, אוטובוסים ואפשרויות תחבורה אחרות.


Tarjeta Transporte Publico

ניתן להנפיק כרטיס אישי המשמש לתחבורה ציבורית במחירים מוזלים. לילדים ובני נוער מחיר הנסיעה בתחבורה ציבורית הוא 9.90 לחודש במידה והילד הוא בן למשפחה מרובת ילדים (3 ילדים ומעלה).

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


הצטרפו לקהילה שלנו

תודה

bottom of page